Gyermekbarát média és reklám

Média és reklámipar a gyermekjogokért: Gyermekbarát média, gyerekvédelmi irányelvek érvényesülése a Hintalovon Gyermekjogi Alapítvány közreműködésével

Hintalovon

Média és reklámipar  a gyermekjogokért: Gyermekbarát média, gyerekvédelmi irányelvek érvényesülése a Hintalovon Gyermekjogi Alapítvány közreműködésével

Mit tudunk tenni a gyerekek reprezentációjáért? Hogyan ábrázoljuk a gyerekeket, családokat, szülőket? Hogyan hat a gyerekekre és környezetükre azt a tartalom, amit előállítunk? Mindent megteszünk azért, hogy a saját tevékenységünk során egyetlen gyereknek se essen bántódása? Hogyan ábrázoljuk a gyerekeket, családokat, szülőket? Vizuálisan hogyan ábrázoljuk a gyerekeket? A tartalomgyártás során érintett gyerek biztonsága hogyan szavatolható most és a jövőben?

Hisszük, hogy gyermekjogok tiszteletét az üzletvitelben és a gazdasági döntéshozatalban is érvényre lehet juttatni. Ilyen módon vállalati szinten is kifejezhetjük elkötelezettségünket a jelenben a jövő generációi iránt. A gyermekjogi megközelítés az üzleti életben annak vállalása, hogy a gyerekekkel kapcsolatos felelősségünkre úgy tekintünk, mint amit az élet minden területén ki tudunk fejezni. Nemcsak a családban vagy magánemberként, de munkaadóként, munkavállalóként, vállalkozóként vagy megbízóként is.  Ennek mentén egy olyan hosszú távú közös gondolkodásba, szemléletváltásba kezdtünk a média és a reklámpiac kiemelkedő szereplőivel, amellyel szeretnénk iparági szinten példát mutatni a szektor dolgozóinak.

2020-ban, a Centrál Média elköteleződött a gyermekjogokat tiszteletben tartó, gyermekbarát felelős újságírás mellett, ennek érdekben hosszú távú együttműködést indított el a Hintalovon Gyermekjogi Alapítvánnyal. Célunk, hogy iparági szinten példamutató előrelépést tegyünk a gyermekbarát média és újságírás érdekében. A folyamat első lépéseként a Centrál média és kiemelten a Nők lapja magazin a Hintalovon  Gyermekjogi Alapítvánnyal közösen egy saját Gyermekvédelmi Irányelv kidolgozásába kezdett, amely során belső auditot végzett és ennek alapján alakítja át működését. A projekt 2020-ban bekerült a legjobb hazai CSR programok közé a Doinggood versenyén. 2023-ban, a Nők Lapja és márkakiterjesztései jogosulttá váltak a “Gyermekbarát Média és Reklám – Felelősen a gyerekekért” védjegy használatára. A védjegyről bővebben itt lehet olvasni.

2020-ban közös munka kezdődött a Magyar Telekommal is, melynek során egy tanácsadói partnerség keretében a vállalat kiemelt hangsúlyt fektetett a gyerekjogok érvényesülésére a reklámjaiban, majd edukációs kampányt indított a Szülők digitális tudatossága érdekében.

További tartalmak a témában

Szeretnél az elsők között értesülni az újdonságokról?

Legyél Te is rendszeres adományozónk!

Már egyszeri támogatással is nagyon sokat segíthetsz, a havi 5000 forint rendszeres támogatás pedig nagyságrendileg teszi jobbá, kiszámíthatóbbá az Alapítvány mindennapi életét!
Havi
Clear

Legfrissebb híreink

Letölthető anyagaink

Az integrált gyermekvédelmi rendszer 10 alapelve

Ismerd meg az EU által kidolgozott integrált gyermkvédelmi rendszer 10 alapelvét, melyek mentén a Hintalovon Alapítvány is működik!

Grooming – előzd meg, vedd észre, támogasd jól a gyereked!

Ha kíváncsi vagy mit is jelent a grooming és hogyan veheted észre, ha gyereked becserkészés áldozata lett, akkor válassz az alábbi  adományösszegek közül és töltsd le az erről szóló kiadványunkat!

Mik azok a gyermekjogok

Mik azok a gyerekjogok? – Plakát

Plakátunkon sorra vesszük a gyerekek jogait, ha ismered a jogaidat, akkor tudod tisztelni mások jogait is!

Cikkajánló

×
×

Cart