Gyermekbarát média és reklám

Média és reklámipar a gyermekjogokért: Gyermekbarát média, gyerekvédelmi irányelvek érvényesülése a Hintalovon Gyermekjogi Alapítvány közreműködésével

Hintalovon

Média és reklámipar  a gyermekjogokért: Gyermekbarát média, gyerekvédelmi irányelvek érvényesülése a Hintalovon Gyermekjogi Alapítvány közreműködésével

Mit tudunk tenni a gyerekek reprezentációjáért? Hogyan ábrázoljuk a gyerekeket, családokat, szülőket? Hogyan hat a gyerekekre és környezetükre azt a tartalom, amit előállítunk? Mindent megteszünk azért, hogy a saját tevékenységünk során egyetlen gyereknek se essen bántódása? Hogyan ábrázoljuk a gyerekeket, családokat, szülőket? Vizuálisan hogyan ábrázoljuk a gyerekeket? A tartalomgyártás során érintett gyerek biztonsága hogyan szavatolható most és a jövőben?

Hisszük, hogy gyermekjogok tiszteletét az üzletvitelben és a gazdasági döntéshozatalban is érvényre lehet juttatni. Ilyen módon vállalati szinten is kifejezhetjük elkötelezettségünket a jelenben a jövő generációi iránt. A gyermekjogi megközelítés az üzleti életben annak vállalása, hogy a gyerekekkel kapcsolatos felelősségünkre úgy tekintünk, mint amit az élet minden területén ki tudunk fejezni. Nemcsak a családban vagy magánemberként, de munkaadóként, munkavállalóként, vállalkozóként vagy megbízóként is.  Ennek mentén egy olyan hosszú távú közös gondolkodásba, szemléletváltásba kezdtünk a média és a reklámpiac kiemelkedő szereplőivel, amellyel szeretnénk iparági szinten példát mutatni a szektor dolgozóinak.

2020-ban, a Centrál Média elköteleződött a gyermekjogokat tiszteletben tartó, gyermekbarát felelős újságírás mellett, ennek érdekben hosszú távú együttműködést indított el a Hintalovon Gyermekjogi Alapítvánnyal. Célunk, hogy iparági szinten példamutató előrelépést tegyünk a gyermekbarát média és újságírás érdekében. A folyamat első lépéseként a Centrál média és kiemelten a Nők lapja magazin a Hintalovon  Gyermekjogi Alapítvánnyal közösen egy saját Gyermekvédelmi Irányelv kidolgozásába kezdett, amely során belső auditot végzett és ennek alapján alakítja át működését. A projekt 2020-ban bekerült a legjobb hazai CSR programok közé a Doinggood versenyén. 2023-ban, a Nők Lapja és márkakiterjesztései jogosulttá váltak a “Gyermekbarát Média és Reklám – Felelősen a gyerekekért” védjegy használatára. A védjegyről bővebben itt lehet olvasni.

2020-ban közös munka kezdődött a Magyar Telekommal is, melynek során egy tanácsadói partnerség keretében a vállalat kiemelt hangsúlyt fektetett a gyerekjogok érvényesülésére a reklámjaiban, majd edukációs kampányt indított a Szülők digitális tudatossága érdekében.

További tartalmak a témában

Szeretnél az elsők között értesülni az újdonságokról?

Legyél Te is rendszeres adományozónk!

Már egyszeri támogatással is nagyon sokat segíthetsz, a havi 5000 forint rendszeres támogatás pedig nagyságrendileg teszi jobbá, kiszámíthatóbbá az Alapítvány mindennapi életét!
Havi
Clear

Legfrissebb híreink

Letölthető anyagaink

Biztonságos, egyszerűen hozzáférhető és könnyen használható – mi az? Az óvszer

Miért a biztonságos szex a jó szex? Válassz az alábbi adományösszegek közül és töltsd le kiadványunkat, mely jó kiindulási alap lehet a biztonságos szexről szóló beszélgetéseknek.

A verés tilos

Miért tilos a verés? – Beszéljünk a fenyítés káros hatásairól

Miért ártalmas a pofon, a fenékre csapás vagy a tasli ? Milyen más nevelési technikákat tudunk alkalmazni helyette? Segítünk!

Bugyiszabályok

Bugyiszabályok ovisoknak – Európa legnépszerűbb szexuális erőszak megelőző programja

Ismerd meg az óvodásoknak szóló szexuális erőszak megelőző kiadványt,a bugyiszabályokat!

Cikkajánló

×
×

Cart