Gyerekbarát média és reklám

Hintalovon

2020.06.16.

Média és reklámipar  a gyermekjogokért: Gyermekbarát média, gyerekvédelmi irányelvek érvényesülése a Hintalovon Gyermekjogi Alapítvány közreműködésével

Mit tudunk tenni a gyerekek reprezentációjáért? Hogyan ábrázoljuk a gyerekeket, családokat, szülőket? Hogyan hat a gyerekekre és környezetükre azt a tartalom, amit előállítunk? Mindent megteszünk azért, hogy a saját tevékenységünk során egyetlen gyereknek se essen bántódása? Hogyan ábrázoljuk a gyerekeket, családokat, szülőket? Vizuálisan hogyan ábrázoljuk a gyerekeket? A tartalomgyártás során érintett gyerek biztonsága hogyan szavatolható most és a jövőben?

Hisszük, hogy gyermekjogok tiszteletét az üzletvitelben és a gazdasági döntéshozatalban is érvényre lehet juttatni. Ilyen módon vállalati szinten is kifejezhetjük elkötelezettségünket a jelenben a jövő generációi iránt. A gyermekjogi megközelítés az üzleti életben annak vállalása, hogy a gyerekekkel kapcsolatos felelősségünkre úgy tekintünk, mint amit az élet minden területén ki tudunk fejezni. Nemcsak a családban vagy magánemberként, de munkaadóként, munkavállalóként, vállalkozóként vagy megbízóként is.  Ennek mentén egy olyan hosszú távú közös gondolkodásba, szemléletváltásba kezdtünk a média és a reklámpiac kiemelkedő szereplőivel, amellyel szeretnénk iparági szinten példát mutatni a szektor dolgozóinak.

2020-ban, a Centrál Média elköteleződött a gyermekjogokat tiszteletben tartó, gyermekbarát felelős újságírás mellett, ennek érdekben hosszú távú együttműködést indított el a Hintalovon Gyermekjogi Alapítvánnyal. Célunk, hogy iparági szinten példamutató előrelépést tegyünk a gyermekbarát média és újságírás érdekében. A folyamat első lépéseként a Centrál média és kiemelten a Nők lapja magazin a Hintalovon  Gyermekjogi Alapítvánnyal közösen egy saját Gyermekvédelmi Irányelv kidolgozásába kezdett, amely során belső auditot végzett és ennek alapján alakítja át működését. A projekt 2020-ban bekerült a legjobb hazai CSR programok közé a Doinggood versenyén.

2020-ban közös munka kezdődött a Magyar Telekommal is, melynek során egy tanácsadói partnerség keretében a vállalat kiemelt hangsúlyt fektetett a gyerekjogok érvényesülésére a reklámjaiban, majd edukációs kampányt indított a Szülők digitális tudatossága érdekében.

További tartalmak a témában

ENSZ felmérés

ENSZ felmérés a gyermekjogok érvényesüléséről

Az ENSZ legfrissebb felmérésének célja, hogy feltérképezze a gyermekjogok hazai érvényesülésének helyzetét.

Önkéntes projekt koordinátort keres a Hintalovon Alapítvány

ÖNKÉNTES projekt koordinátort keresünk!

Önkéntes projekt koordinátort keres a Hintalovon Alapítvány. Csatlakozz hozzánk, legyél te is hintalovas!

Űgy tűnik minden hibátlan

Úgy tűnik, minden hibátlan 

A gyerekek is megdolgoznak a sikerért, és lehet, hogy talán elérik céljukat, és elismert művésszé válnak. De nincs az a cél, amiért feláldozhatjuk a gyerekkorukat. Mi, felnőttek felelősek vagyunk értük. Rajtunk múlik, hogy boldog felnőttekké válnak-e.  

hogyan legyünk jobb szülők

(Nem csak) sportoló gyerekek szüleinek

 

Szeretnél az elsők között értesülni az újdonságokról?

Legyél Te is rendszeres adományozónk!

Adományoddal hozzájárulhatsz a Hintalovon folyamatos működéséhez, és fejlődéséhez, így még több gyermeknek tudunk segíteni.
Egyszeri

Legfrissebb híreink

Letölthető anyagaink

Mit érdemes tudnod az iskolai közösségi szolgálatról?

Összeírtuk, hogy mit érdemes átgondolni az iskolai közösségi szolgálat előtt, mi a célja, mire érdemes figyelni. Hogy válaszd ki a megfelelő helyet, mire számíthatsz?

Ismerd meg a jogaidat! Gyerekjogokról gyerekeknek

18 éven aluli vagy és mindig csak a kötelességeiddel jönnek? Ismerd meg a jogaidat is, ez a kiadványunk neked szól! A gyerekjog világnézet:)

60 gyermeksimogató mondat (Plakát)

Megerősítő, pozitív mondatok a mindennapi gyerekneveléshez: 60 jó mondat, amit neked is ismerned kell! Töltsd le plakátunkat!

Cikkajánló

×
×

Cart