Általános szerződési feltételek

Általános szerződési feltételek

Hintalovon

2020.05.08.

Általános szerződési feltételek

1. Jelen Általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban: ÁSZF) tartalmazza a Hintalovon Gyermekjogi Alapítvány (a továbbiakban: Alapítvány) által a www.hintalovon.hu/adomanybolt/ weboldalon (a továbbiakban: Weboldal) megtalálható adományboltban (a továbbiakban: Adománybolt) az ott elérhető különböző termékeknek Ön – mint felhasználó (a továbbiakban: Felhasználó) által történő igénybevételének feltételeit.

A Hintalovon Gyermekjogi Alapítvány elérhetőségei, adatai:

név: Hintalovon Gyermekjogi Alapítvány

székhely: 1027 Budapest, Jurányi utca 1.

nyilv.tart.szám: 01-01-0012255

nyilv.tartó hatóság: Fővárosi Törvényszék

adószám: 18752836-2-41

bankszámlaszám: 11600006-00000000-77668686

e-mail: info@hintalovon.hu

telefonszám: +36303152032

honlap: www.hintalovon.hu

2. Adományboltban található termékek megrendelése

2.1) Ön Felhasználóként azAlapítványtól a Weboldalon található Adománybolt aktuális termékkínálatában szereplő egyes termékeket (a továbbiakban: Termék) rendelheti meg. A Termékek között találhatóak elküldhető árucikkek (pl. ruhadarab, notesz stb.), illetve online formában letölthető szöveges összefoglalók, kisokosok, brossúrák és plakátok.

2.2) A Termékekre történő rákattintás esetén az Adománybolt Önt az adott Termék külön oldalára irányítja át, ahol megtalálható az adott Termék neve/címe, részletesebb leírása, az előre rögzített választható adományösszegek, ill. egy vagy több kép az adott termékről.

2.3) Tájékoztatjuk, hogy az Ön által megvásárlásra kijelölt Termékek körének ellenőrzésére a Kosár tartalmának megtekintésével folyamatosan ellenőrizheti.

2.4) A megrendelési folyamat véglegesítését a kiválasztott Termék mellett megjelenő lila „Adományozok” gombra kattintással kezdeményezheti. Az így megjelenő Összesítő aloldalon annak tartalmát tudja Ön ellenőrizni, azaz az  ott megjelenített Termékek körét, darabszámát, ill. az azokat érintően feltüntetett adományösszegeket. Tehát lehetősége van ellenőrizni, hogy az itt megjelenített (rész)összeg(ek) továbbra is egybeesik-e az Ön adományozási szándékaival.

2.5) Az online bankkártyás fizetések a Barion rendszerén keresztül valósulnak meg. Tájékoztatjuk, hogy a bankkártya adatok az Alapítványhoznem jutnak el, mivel adományozás esetén a fizetéshez a Barion saját felületére történik átirányítás a Weboldalról, a Barion saját felületén szükséges továbbá a bankkártya adatok megadása is. A Barion nem osztja meg a bankkártya adatokat az Alapítvánnyal. A szolgáltatást nyújtó Barion Payment Zrt. a Magyar Nemzeti Bank felügyelete alatt álló intézmény, engedélyének száma: H-EN-I-1064/2013

A fizetési tranzakció lépései:

a.) A „Fizetés” gombra kattintva Ön automatikusan átirányításra kerül a Barion fizetési oldalára, ahol Ön bankkártya adatainak megadásával elindítja a tranzakciót.

b.) A bankkártyaadatok megadását követően kérjük, ellenőrizze az adatok helyességét.

c.) A tranzakció feldolgozása elindul a banki feldolgozó rendszerekben.

d.) A fizetés eredményéről Ön egyrészt e-mail útján is értesítést kap, másrészt a Barion rendszere visszairányítja Önt a Weboldalra.

Bővebb információ: www.barion.com

3. Rendszeres adományozás

3.1) A rendszeres adományozás egy ún. ismétlődő fizetés szolgáltatáson keresztül valósul meg, mely a Barion által biztosított, bankkártya elfogadáshoz tartozó funkció. Az ismétlődő fizetés azt jelenti, hogy a Felhasználó által a regisztrációs tranzakció során megadott bankkártya adatokkal a jövőben újabb fizetéseket lehet kezdeményezni a bankkártya adatok újbóli megadása nélkül. Az ismétlődő fizetés lényege, hogy a Felhasználó az adott rendszeres adományozási Termék megvásárlásakor hozzájárul (egy erre vonatkozó jelölőnégyzet kipipálásával), hogy ismétlődő fizetést kíván igénybe venni: “Hozzájárulok, hogy a kiválasztott ismétlődő fizetési időszak alatt a megadott rendszerességgel, automatikusan megterheljék.” 

3.2) A rendszeres adományozáshoz (ismétlődő fizetéshez) a Felhasználó részéről egy egyszeri hozzájárulás szükséges, amivel Felhasználó elfogadja, hogy ezzel előre meghatározott időközönként/rendszerességgel, előre meghatározott összeggel kerül terhelésre majd a bankkártyájához tartozó bankszámlaszám. Tájékoztatjuk, hogy rendszeres adományozás (ismétlődő fizetés) esetén a Barion Payment Zrt. szerepel a Felhasználó által kapott bankszámlakivonatokon, mint elfogadóhely.

3.3) A rendszeres adományozás elindítását (első adományozási tranzakcióját) követően a Felhasználó minden belépés alkalmával a Weboldalon a „Fiókom” oldalra kattintással valamennyi információt megtalál az aktív rendszeres adományozását érintően.

3.4) A Felhasználó a rendszeres adományozás mértékéről, rendszerességéről, ill. további részleteiről tájékoztatást kap az alábbi módokon:

a.) A Felhasználó a Weboldalon információt kap a rendszeres adományozást érintően arról, hogy az havi rendszerességű adományozást jelent, továbbá a Felhasználó választhat az előre rögzített választható adományösszegekből a Weboldalon, de emellett lehetősége van az előre rögzítetteken kívül saját maga által meghatározott adományösszeg megadására is.

b.) Az „Adományozom” gombra kattintás után az Összesítő oldalon az ott kiválasztott és megjelenített valamennyi Termékre vonatkozó információ tételesen is látható, továbbá a Felhasználó ugyanitt összesítve is láthatja a rendszeres adományok körét, mértékét. A későbbiek folyamán továbbá lehetősége van a Felhasználónak a rendszeres adományozás tranzakciójának első időpontját is látnia.

c.) A rendszeres adományozás véglegesítése előtt a Felhasználónak lehetősége van még egyszer ellenőrizni adományozása tartalmát, ahol szintén láthatja a kiválasztott Termék(ek)re vonatkozó valamennyi információt tételesen feltüntetve.

d.) A Weboldalon a „Fiókom” menüponton belül a „Rendszeres adományaim” pont alatt a Felhasználó számára láthatók az aktív rendszeres adományozási Termékei tételesen. Itt találhatóak továbbá a következő információk: rendelési azonosító, az adott adomány státusza, ill. aktív státusz esetén a következő terhelés időpontja és értéke (Ft/hó).

3.5) A „Fiókom” menüponton belül az adott adományozási Terméknél mellett lévő “Megtekintem” gombra kattintva a Felhasználó további információt találhat az adott adományozási Termékre vonatkozóan, ill. lehetősége van visszavonni („Adományozás visszavonása” gomb), leállítani („Rendszeres adományozás megszüntetése”) vagy adott esetben megújítani a rendszeres adományozását („Rendszeres adományozás újraindítása”).

3.6) Amennyiben a Felhasználó a rendszeres adományozás (ismétlődő fizetés) szolgáltatásának igénybevételét le kívánja mondani, ezt a belépés után a Weboldalo. a „Fiókom” menüponton belül az „Rendszeres adományozásaim” menüpontban teheti meg. Tájékoztatjuk, hogy lemondás esetén az addig levont összeg nem visszatérítendő.

A Szolgáltató tájékoztatja a Vásárlót, hogy előfizetés vásárlása esetén a Barion Payment Zrt. szerepel a vásárló által kapott bankszámlakivonatokon, mint elfogadóhely.

4. Átvételi módok, átvételi díjak: FoxPost

4.1) Az Adományboltból Ön által megvásárolt és elküldendő Termékek kiszállítása és átvétele a FoxPost szolgáltatási rendszeren keresztül történik. Önnek a Termék megvásárlása során lehetősége van egyúttal kiválasztani az Önnek legmegfelelőbb FoxPost átvevőhelyet, ahol át szeretné majd venni Termékét. A FoxPost egy új, egyszerű csomagátvételi lehetőség, amely bevásárlóközpontokban érhető el. A FoxPost csomagautomaták segítségével egyszerűen, időtakarékosan és kényelmesen vehet át online megrendelt termékeket, összekötve a napi bevásárlást a csomagátvétellel. Mindezt ott, ahol Önnek épp útba esik!  Bővebb információ: http://www.foxpost.hu/csomagatvetel-hogyan/

4.2) A FoxPost szolgáltatás igénybevételével keresztül történő szállítási mód díja:

bruttó 890 Ft.

4.3) Szállítási és teljesítési határidők és feltételek: A nem fizikai (továbbiakban online letölthető) termékek esetén a termék elküldése emailben, a megadott email-címre kerül kiküldésre, a megrendelés után azonnal. Fizikai termék megrendelése esetén a megrendeléstől számított 5-10 munkanapon belül feladásra kerül.

5. Panaszkezelés

5.1) A Felhasználó az Adománybolt működésével kapcsolatos kérdéseivel és esetleges panaszaival az alábbi módon keresheti meg az Alapítványt.

5.2) Kérdésével, ill. esetleges panaszával először forduljon hozzánk bizalommal, az info@hintalvon.hu e-mail címre küldött e-maillel, vagy a 1027 Budapest Jurányi utca 1. szám alatti címre küldött levéllel. Ha panasszal szeretne élni, kérjük töltse ki a Panaszbejelentő dokumentumot, melynek megfelelően a panaszt az Alapítvány a Panaszkezelési szabályzatában foglaltak szerint kivizsgálja, és arról visszajelzést ad Önnek.

6. Szerzői jogok

A szerzői jogról szóló 1999. évi LXXVI. törvény (a továbbiakban: Szjt.) 1. § (1) bekezdése értelmében a Weboldal, illetve annak valamennyi tartalma szerzői műnek minősül, így annak minden része szerzői jogi védelem alatt áll. Az Szjt. 16. § (1) bekezdése alapján tilos a Weboldalon található grafikai és szoftveres megoldások, számítógépi programalkotások engedély nélküli felhasználása, illetve bármely olyan alkalmazás használata, amellyel a Weboldal, vagy annak bármely része módosítható. A Weboldalról és annak adatbázisából bármilyen anyagot átvenni a jogtulajdonos írásos hozzájárulása esetén is csak a Weboldalra való hivatkozással, forrás feltüntetésével lehet.

A jogtulajdonos: Hintalovon Gyermekjogi Alapítvány

7. Adatkezelés, adatvédelem

Tájékoztatjuk, hogy az Alapítvány kizárólag a tranzakció lebonyolításához szükséges személyes adatokról, így az Felhasználó megadott nevéről, postacíméről, e-mail címéről, telefonszámáról, és az adomány összegéről szerez tudomást, azonban ezek közül csak a nevet, ill. e-mail címet kezeli.

Az adatgyűjtés ténye, a kezelt adatok köre és az adatkezelés célja:

Személyes adat                   Adatkezelés céljanév, e-mail cím                     kapcsolattartás – köszönetnyilvánítás

Az Alapítvány tárhelyszolgáltatójának adatai:

NETDOOR Kft. internet- és tárhelyszolgáltató (NETDOOR Szolgáltató és Tanácsadó Korlátolt Felelősségű Társaság; 1055 Budapest, Akadémia utca 14. fsz 5.) által a Servergarden Kft. (cím: 1023 Budapest, Lajos utca 28-32. Adatközpont: 1101 Budapest, Expo tér 5-7.) A tárhely-szolgáltatás a NETDOOR Kft. szervertermében telepített, fizikailag és technikailag is védett, saját, dedikált szerveren történik.

Az Alapítvány hivatalos webfejlesztőjének, weboldal üzemeltetőjének adatai:

Cégnév: BLACKDEVS DIGITAL KFT.

Cégjegyzékszám: 01-10-041054

Székhely: 1192 Budapest, Pannónia út 22. fsz. 1.

Adószám: 32076400-2-43Az Alapítvány az általa kezelt személyes adatokkal semmilyen módon nem él vissza. Az Adományboltból történő vásárlást érintő személyes adatok kezelésére vonatkozó rendelkezéseket az Alapítvány Adatvédelmi Nyilatkozata tartalmazza.

8. Vegyes rendelkezések

8.1) Az Alapítvány fenntartja a jogot a jelen ÁSZF egyoldalú módosítására. A módosított ÁSZF-et az Alapítvány a www.hintalovon.hu oldalon keresztül közzéteszi.

8.2) A Felhasználó az ÁSZF elfogadásával tudomásul veszi, hogy a Weboldal teljesítménye, üzenet- és adatátviteli-, valamint válaszadási sebessége a kiszolgáló technológia függvénye, és ezáltal ezeket kedvezőtlenül befolyásolhatja olyan, kívülálló tényező, mint például (de nem kizárólagosan) kapcsolati hiba, a szerver számítógépek teljesítménye, valamint a biztonságos hálózati kapcsolat fenntartása. Az Alapítvány az e bekezdésben írtakból fakadó mindennemű felelősségét kizárja.

8.3) Az Alapítvány kizárja a felelősségét valamennyi, Weboldalt, illetve az azt működtető szervert ért külső támadások, és az e támadásokból eredő meghibásodások estére, valamint a Weboldal rajta kívülálló okokból történő meghibásodására nézve, mely időtartam alatt az nem vagy korlátozottan használható, ugyanakkor haladéktalanul megtesz minden szükséges intézkedést annak érdekében, hogy a hiba okát mielőbb feltárja, illetve megszüntesse.

További tartalmak a témában

ENSZ felmérés

ENSZ felmérés a gyermekjogok érvényesüléséről

Az ENSZ legfrissebb felmérésének célja, hogy feltérképezze a gyermekjogok hazai érvényesülésének helyzetét.

Önkéntes projekt koordinátort keres a Hintalovon Alapítvány

ÖNKÉNTES projekt koordinátort keresünk!

Önkéntes projekt koordinátort keres a Hintalovon Alapítvány. Csatlakozz hozzánk, legyél te is hintalovas!

Űgy tűnik minden hibátlan

Úgy tűnik, minden hibátlan 

A gyerekek is megdolgoznak a sikerért, és lehet, hogy talán elérik céljukat, és elismert művésszé válnak. De nincs az a cél, amiért feláldozhatjuk a gyerekkorukat. Mi, felnőttek felelősek vagyunk értük. Rajtunk múlik, hogy boldog felnőttekké válnak-e.  

hogyan legyünk jobb szülők

(Nem csak) sportoló gyerekek szüleinek

 

Szeretnél az elsők között értesülni az újdonságokról?

Legyél Te is rendszeres adományozónk!

Adományoddal hozzájárulhatsz a Hintalovon folyamatos működéséhez, és fejlődéséhez, így még több gyermeknek tudunk segíteni.
Egyszeri

Legfrissebb híreink

Letölthető anyagaink

Kapcsolattartás különválás után

Kapcsolattartás különválás után – Ajánlások a gyerek korához, egyedi szükségleteihez

Hogyan szervezzük a kapcsolattartást a válás, különválás után? Gyermekközpontú ajánlás és szempontrendszer a különváláshoz.

Jól válni gyerekkel – Felelős szülők 10 pontja

A válás nehéz, főleg ha gyerek is érintett benne, de hisszük, hogy lehet jól válni! Ebben igyekszünk segíteni a felelős szülők 10 pontjával!

Kapcsolattartás 1×1

Konfliktusos válás esetén a kapcsolattartás visszaélésekre ad lehetőséget a szülőknek. Ez az anyag abban segít, hogy a gyerek kapcsolattartáshoz fűződő érdekét jobban értsék a felnőttek.

Cikkajánló

×
×

Cart