Rendszeres adományozás

Legyél te is rendszeres adományozónk

Hintalovon

2020.06.03.

Akkor van reményünk egy támogató társadalomban élni, ha magunk mögött hagyjuk, hogy a társadalom legkiszolgáltatottabb tagjai éppen a gyerekek. Ha a gyerekek majd úgy nőhetnek fel, hogy a felnőttek felelősséget vállalnak a biztonságos és jó gyerekkorért, ha társadalom minden rétege megtanulja, hogy a gyerekek nem a jövő. Ők a jelen. És amilyen a gyerekek jelene, olyan jövő vár majd ránk holnap.

Mi mindennap ezért dolgozunk. Azért, hogy jobb hely legyen ma Magyarország a gyerekek számára. Most is, ma is, holnap is. 

De ehhez, most rád is szükségünk van.

Tarts velünk, és legyél te is rendszeres adományozónk!

Legyél Te is rendszeres adományozónk!

Már egyszeri támogatással is nagyon sokat segíthetsz, a havi 5000 forint rendszeres támogatás pedig nagyságrendileg teszi jobbá, kiszámíthatóbbá az Alapítvány mindennapi életét!
Havi
Clear

Akik már támogatják ügyünket:

Kovalcsik Ildikó - Lilu
Cseh László
Bombera Krisztina
Maróy Krisztina- Glamour főszerkesztője
Ellinger Edina

További tartalmak a témában

Szeretnél az elsők között értesülni az újdonságokról?

Legfrissebb híreink

Letölthető anyagaink

10 alapelv, ha felnőttekkel dolgozik a gyereked

Hogyan dolgozzon együtt egy gyerek felnőttekkel? Milyen jogai vannak, milyen feltételeket kell, hogy biztosítanak neki? Olvass utána!

Ne legyen tabu!- Hogyan beszélj a gyerekeddel a menstruációról?

Annak ellenére, hogy természetes jelenség, nem könnyű beszélgetni a menstruációról. Mit mondjunk a gyerekünknek és hogyan? Válassz az alábbi adományösszegek közül, és töltsd le kiadványunkat!

Tanárként a digitális osztályteremben

A digitális oktatásra való átálláshoz kapcsolódó megnövekedett munkamennyiség, a bizonytalanság, a teljesen más tanítási felület sok feszültséget eredményezhet az amúgy is szorongással teli légkörben. Ami most történik, az egy életmódváltás az oktatásban részt vevő mindhárom szereplőnek: diáknak, tanárnak, szülőnek egyaránt. Nem fogjuk tudni azt folytatni, amit eddig csináltunk. Nem csak az osztályterem változott meg ezekben a napokban. A reális cél most nem az, hogy digitálisan leképezzük az iskolai viszonyokat, hanem hogy új alapokra helyezzük azokat. Az interaktív felületek többségét partneri viszonyokon és bizalmon alapuló kommunikációra tervezték – a tanítás mellett –  most a közösségélmény biztosítása, a források megosztása, a tanulás és a tudás áramlásának a rendszerezése, átcsoportosítása, priorizálása, az értékeléseknek pedig a számonkérés helyett a fejlesztő, megerősítő funkciója lehet kiemelt feladat. A Hintalovon Gyermekjogi Alapítvány  összeállított  egy segítő anyagot a tanároknak, melyben az aktuális helyzettől a digitális gyerekeken át a konkrét praktikákig, technikákig, valamint a magunkról való gondoskodásig számos, hasznos információt gyűjtöttek össze.

Cikkajánló

×
×

Cart