Mi az a gyerekjogi chatbot és hogyan működik?

Online tudásközpont gyermekjogi kérdésekben, melyben egy chatbot segít eligazodni - tudd meg, miben lehet a segítségedre, és hogyan tudod használni.
chatbot

Hintalovon

2020.04.17.

Úgy tapasztaljuk, hogy gyerekjogi ügyekben gyakran sürgős tanácsadásra és azonnal hozzáférhető információkra van szükség. Azonban előfordul, hogy az Alapítvány erőforrásai nem teszik lehetővé, hogy egy segítségkérőnek gyorsan válaszolni tudjunk. Ezért hoztuk létre éjjel-nappal, folyamatosan elérhető chatbotunkat, ahol mesterséges intelligencia segítségével bárki hozzájuthat a legalapvetőbb gyerekjogi információkhoz.

2017 óta felhalmozott gyerekjogi tudásunk legjavára tanítottuk meg a chatet működtető robotot, és úgy építettük fel, hogy gyerekek és felnőttek egyaránt tudjanak kérdezni tőle. A chatbot elsősorban válás, kapcsolattartás során, valamint oktatási intézményben felmerülő esetekben, továbbá bántalmazással kapcsolatos kérdésekben tud információt nyújtani, de a tudásbázisát rendszeresen felülvizsgáljuk, bővítjük.

A Tanácsadó robot feladata, hogy segítsen tájékozódni a gyerekekkel kapcsolatos jogi kérdésekben. A válaszadásban minden esetben nagy segítséget jelent, ha a kérdező a kérdéseit egyszerűen, érthetően teszi fel, miközben használja az őt érdeklő probléma legfontosabb kulcsszavait. Fontos, hogy a beszélgetés során a kérdező ne adjon meg semmilyen személyes adatot. Kép- vagy hangfelvétel, link küldésére a beszélgetés során a kérdezőnek nincs lehetősége.

Hogyan lehet a chatbottal beszélgetni?

A beszélgetés elején a továbblépéshez el kell olvasnod, és el kell fogadnod az Alapítvány hatályos adatvédelmi nyilatkozatát. Ezzel együtt a cookie-k használatának engedélyezéséről is nyilatkoznod kell. 

A beszélgetésben beépített menüpontok segítenek abban, hogy egyszerűen megtaláld a választ a kérdésedre. A kérdéseidet természetesen felteheted saját szavaiddal is, nem csak a menüpontokon keresztül. 

A Tanácsadó robot kommunikációja az egyes beszélgetések alapján fejlődik, ezért azok adatait, a személyes adatok tárolása nélkül, anonimizált formában felhasználjuk a fejlesztés során. Kivéve, ha a chat során kéred a lefolytatott beszélgetés tartalmának törlését. Ebben az esetben minden információt töröl a rendszer.

Fontosnak tartjuk felhívni a figyelmedet arra, hogy a Tanácsadó robot korlátozott keretek között képes a személyes kommunikációra, így a chatszolgáltatás keretében közzétett tartalom elsősorban általános tájékoztatásként szolgál, nem minősül ajánlattételnek, ügyvédi, jogi vagy bármely egyéb tanácsadói megbízás alapján nyújtott tanácsadásnak, szolgáltatásnak. A jogszabályok időközbeni változása miatt előfordulhat, hogy egyes bejegyzések tartalma már nem felel meg a hatályos jogszabálynak, de igyekszünk folyamatosan naprakészen tartani tudásbázisát.

A chatbot a Réczicza Dentons LLP Ügyvédi Iroda, a British Petrol és a Magyar Telekom támogatásának köszönhetően jött létre, üzemeltetője pedig a Talk-A-Bot. 

További tartalmak a témában

Szeretnél az elsők között értesülni az újdonságokról?

Legyél Te is rendszeres adományozónk!

Már egyszeri támogatással is nagyon sokat segíthetsz, a havi 5000 forint rendszeres támogatás pedig nagyságrendileg teszi jobbá, kiszámíthatóbbá az Alapítvány mindennapi életét!
Havi
Clear

Legfrissebb híreink

Letölthető anyagaink

Párkapcsolat vagy szülőség?

Párkapcsolat vagy szülőség?

Szülőként annyi mindenre kell figyelni... Összegyűjtöttünk néhány hasznos tippet, amelyek segíthetnek a párkapcsolatot megerősíteni.

20 mondat, ahelyett hogy NE SÍRJ! – Plakát

Adunk néhány tippet arra, mit tudsz mondani ahelyett, hogy ne sírj! Töltsd le plakátunkat!

Fesztiválszezon: Tanácsok szülőknek

Mire érdemes odafigyelnünk, ha bulizni indul a gyerekünk? Ha kíváncsi vagy leghasznosabb tippjeinkre, válassz az alábbi adományösszegek közül és töltsd le még ma kiadványunk!

Cikkajánló

×
×

Cart