Irodavezetőt keres a Hintalovon Alapítvány

Nagyon szeretjük a mostani irodavezetőnket, de az élet úgy hozta, hogy most újat kell keresnünk.

A szervezetünk egyik nagyon fontos emberét, szívét-lelkét keressük, aki kézben tartja és vezeti az irodánkat, támogatást nyújt a különböző adminisztratív és pénzügyi ügyeinkben, nem hagyja kiürülni a nyomtatókat és a teás dobozt, sajátjaként tartja rendben a virtuális és valós irodánkat és örömmel csatlakozna egy nagyon elhivatott és sokszínű csapathoz.

Te vagy a mi emberünk, ha:

  • magabiztosan kezeled az Excel táblákat, vezeted a készleteket,
  • nem okoznak gondot a pénzügyek, számlázás, adminisztráció,
  • a kapcsolattartás, adminisztráció, levelezés és a  hivatalos ügyek intézése a kisujjadban van,
  • kezeled a szerződéseket, postai ügyintézést, dokumentációt,
  • szívesen koordinálod a csapatunk találkozóit megbeszéléseit,
  • kezeled a rendeléseket, beszerzéseket a teától az nyomtatópatronig,
  • nem jelent problémát számodra a határidők betartása és betartatása,
  • szívesen dolgozol több projekten egyszerre,
  • elhivatott vagy az ügyünkben és szívesen tennél érte te magad is,
  • felsőfokú végzettséged van, beszélsz angolul,
  • előny, de nem feltétel, ha van tapasztalatod online felületek, webáruház kezelésében

Mit tudunk számodra biztosítani:

  • az egyik legelismertebb hazai gyermekvédelmi szervezet  tagjának lenni:)
  • nemzetközi és hazai programokban való részvételi lehetőség,
  • szerződéses munkaviszony, heti 5 munkanap,
  • teljes állás, 40 órás munkaidő (részben távmunka megoldható),
  • Kiemelkedő munkakörnyezet a belvárosban, az Appy közösségi iroda részeként,
  • szakmai képzések és fejlődési lehetőség

Önéletrajzodat ide várjuk: hr@hintalovon.hu Határidő: február 15.