Játszótéri 1×1 kampánnyal indul a REGIO Játék és a Hintalovon Alapítvány együttműködése
A jó gyerekkor rajtunk is múlik! – ezt üzeni a REGIO Játék és a Hintalovon Alapítvány összefogása, amelynek első lépéseként a szülői figyelem fontosságáról beszélnek majd játszótéri plakátok segítségével. A rövid – 5 pontos -, szülőknek szóló Játszótéri 1×1 olyan alapvető, de mégis fontos kérdésekre hívja fel a figyelmet, hogy miért figyeljünk oda a gyerekre, miért fontos, hogy ne kiabáljunk, miért éri meg, ha letesszük egy időre a mobiltelefont. A kampány üzenete a konkrét felvetéseken túl arról szól, hogy a szülőség nem egy velünk született képesség, hanem tanulható készség, amiben mindig van lehetőségünk fejlődni, új ismereteket, módszereket megtanulni.
“Minden nap gyereknap! Úgy gondoljuk, hogy vállalatunk szlogenje egybecseng azzal, amit a Hintalovon képvisel a gyerekjogok terén, hiszen minden nap van valami, amit meg tudunk tenni azért, hogy a gyerekek egy jobb világban nőjenek fel, ahol figyelembe veszik az ő érdekeiket – emelte ki Gyaraki Dávid, a REGIO Játék marketingvezetője. – Azért álltunk a Hintalovon Alapítvány mellé, mert őszintén hisszük, hogy együtt többet tudunk tenni a szemléletformálás érdekében.”
A REGIO Játék a közös együttműködés során arra vállalkozott, hogy országos elérését kihasználva még szélesebb körben juttassa el az Alapítvány gyermekjogi üzeneteit a szülőkhöz. Nem jogszabályokról és törvényekről szeretnének beszélni, hanem hétköznapi, bárki által könnyen megvalósítható, apró dolgokról, amelyek lépésről lépésre közelebb visznek minket ahhoz, hogy komolyan vegyük a gyerekek jogait: ennek első közös felhívása a Játszótéri 1×1 Szülőknek.
Az együttműködés a digitális szülőség, a minőségi idő, a közös játék témáit járják majd körül, azonnal használható, gyakorlati tippekbe ágyazva.
“A gyerekek szeretnek játszani, szükségük van rá, és nem utolsó sorban törvény írja elő, hogy joguk is van a játékra. A 21. századra mégis azt látjuk, hogy kezd eltűnni a szabad játék a gyerekek életéből. A játszóterek azonban megvannak, és bármilyen is a felszereltségük, egy odafigyelő szülővel és egy biztonságban lévő gyerekkel tökéletes helyszínei a játéknak – emelte ki Gyurkó Szilvia, az Alapítvány vezetője. – A REGIO Játékkal történő együttműködés abban segíti a munkánkat, hogy a partnerünkön keresztül még több szülőhöz tudjuk eljuttatni az üzenetet, hogy a »szülőség tanulható«.”
A játszótéri kampány 2019. május végén indul, elsőként a 11. és 12. kerület játszóterein lehet majd találkozni a plakátokkal. A Játszótéri kampányhoz bárki csatlakozhat, a Játszótéri 1×1 anyagai az együttműködés oldaláról letölthetőek.
Az együttműködés részletei megtalálhatók a www.hintalovon.hu/jatszoter oldalon.
A REGIO Játékkereskedelmi Kft.-t 1990-ben családi vállalkozásként alapította Gyaraki József, a cég ügyvezetője. A piacvezető játékforgalmazó 100%-ig magyar tulajdonban van, ma már országszerte 34 játékbolttal rendelkezik, és közel 25%-os részesedésével piacvezető a hagyományos magyar játékpiacon, webshopjából körülbelül 10 000 különböző játék rendelhető. A REGIO Játék a világ többi országával egy időben biztosítja a magyar piac számára is a játékújdonságokat. www.regiojatek.hu