Nagyon szeretjük a mostani pénzügyi munkatársunkat, de az élet úgy hozta, hogy most újat kell keresnünk.
A szervezetünk és irodánk szívét-lelkét keressük, aki ért a pénzügyekhez de szívesen vesz részt más feladatokban is. Aki kézben tartja és vezeti az irodánkat, támogatást nyújt a különböző adminisztratív és pénzügyi ügyeinkben, sajátjaként tartja rendben a virtuális és valós irodánkat és örömmel csatlakozna egy nagyon elhivatott és sokszínű csapathoz.
Téged keresünk ha szeretsz és tudsz is önállóan végigvinni projekteket, ha érték számodra hogy az idődet magad osztod be, ha fontos neked egy jó közösség és egy jó cél érdekében dolgozni!
Te vagy a mi emberünk, ha:
- magabiztosan kezeled az alapítvány pénzügyeit, projekt adminisztrációt,
- intézed a teljes pénzügyi adminisztrációt, vezeted a készleteket, a könyvelés előkészítést és a számlázást
- a kapcsolattartás, adminisztráció, levelezés és a hivatalos ügyek intézése a kisujjadban van,
- kezeled a szerződéseket, postai ügyintézést, dokumentációt,
- kezeled a rendeléseket, beszerzéseket a teától az nyomtatópatronig,
- nem jelent problémát számodra a határidők betartása és betartatása,
- szívesen dolgozol több projekten egyszerre,
- felsőfokú végzettséged van, beszélsz angolul,
- előny, de nem feltétel, ha van tapasztalatod online felületek, webáruház kezelésében
- előny, de nem feltétel a pályazatírás, elszámolási tapasztalat,
- elhivatott vagy az ügyünkben és szívesen tennél érte te magad is.
Mit tudunk számodra biztosítani:
- az egyik legelismertebb hazai gyermekvédelmi szervezet csapat tagja leszel:)
- nemzetközi és hazai programokban való részvételi lehetőség,
- munkaviszony, heti 5 munkanap,
- teljes állás, 6 vagy 8 órás munkaidő (részben távmunkával),
- kiemelkedő munkakörnyezet a belvárosban, az Appy közösségi iroda részeként,
- szakmai képzések, fejlődési lehetőség.
Önéletrajzodat ide várjuk: komm@hintalovon.hu Határidő: május 10.