Chat működése

Online tudásközpont gyermekjogi kérdésekben, melyben egy chatbot segít eligazodni - tudd meg, miben lehet a segítségedre, és hogyan tudod használni.
chatbot

Hintalovon

A folyamatosan növekvő ügyféligény és a minél nagyobb mértékű hatékonyság érdekében Alapítványunk megkezdte jogsegély-szolgáltatásának nagymértékű, átfogó átalakítását. Ennek eredménye anonim Gyermekjogi chatbot szolgáltatásunk, illetve a hozzá tartozó online tudásközpont megvalósítása, mesterséges intelligencia alkalmazásának segítségével. E strukturális átalakítás célja az volt, hogy országos szintű segítséget biztosíthassunk a gyerekek jogainak, érdekének érvényre juttatásában. A Hintalovon Gyermekjogi Alapítvány Tanácsadó robotja nem csupán egyedi eset, probléma esetén kínál könnyen hozzáférhető, gyermekközpontú szemléletű releváns segítséget, de a gyermekekkel dolgozó szakembereknek, illetve jogászoknak is naprakész tudásbázist tud biztosítani. A chatbot a Réczicza Dentons LLP Ügyvédi Iroda, a British Petrol és a Magyar Telekom adományának segítségével jött létre.

A Tanácsadó robot feladata, hogy a gyerekekkel kapcsolatos jogi kérdésekben segítsen tájékozódni. A válaszadásban minden esetben nagy segítséget jelent, ha a kérdező a kérdéseit egyszerűen, érthetően teszi fel, miközben használja az őt érdeklő probléma legfontosabb kulcsszavait. Fontos, hogy a beszélgetés során a kérdező ne adjon meg semmilyen személyes adatot. Kép- vagy hangfelvétel, link küldésére a beszélgetés során a kérdezőnek nincs lehetősége.

Hogyan lehet egy chatrobottal beszélgetni?

Minden beszélgetés elején a továbblépéshez a kérdezőnek szükséges elolvasnia, illetve elfogadnia a Hintalovon Gyermekjogi Alapítvány hatályos adatvédelmi nyilatkozatát. Ezzel együtt, továbbá az Alapítvány weboldalának esetleges látogatásával és használatával szükséges elfogadnia a kérdezőnek a cookie-k használatát is. A cookie-kat a weboldal helyezi el a kérdező számítógépén vagy mobiltelefonján, lehetővé téve ezáltal, hogy a weboldal az ő böngészési szokásairól adatokat rögzítsen, és ennek segítségével egyszerűbbé tegye számára a weboldal böngészését. A cookie-k használata során személyes adatok kezelésére nem kerül sor.

A beszélgetésben beépített menüpontok segítenek abban, hogy a kérdező esetleg egyszerűbb módon találja meg a kérdésére a választ. A kérdező kérdését emellett természetesen felteheti a saját szavaival is. Mivel a Tanácsadó robot kommunikációja az egyes beszélgetések alapján fejlődik, a beszélgetések tartalma Adatvédelmi nyilatkozatunk és az adatvédelmi szabályoknak megfelelően kerül felhasználásra. Az egyes beszélgetések felhasználása a Tanácsadó robot kommunikációjának fejlesztése céljából kizárólag személyes adatok tárolása nélkül, anonimizált formában valósul meg. Ugyanakkor a kérdezőnek lehetősége van arra a chat során, hogy kérje a lefolytatott beszélgetés tartalmának törlését. Ebben az esetben az adott beszélgetés tartalma törlésre kerül a rendszerben.

Felhívjuk a figyelmet, hogy a Tanácsadó robot korlátozott keretek között képes a személyes kommunikáció kiváltására, így a chatszolgáltatás keretében közzétett tartalom csak általános tájékoztatásként szolgál, nem minősül ajánlattételnek, ügyvédi, jogi vagy bármely egyéb tanácsadói megbízás alapján nyújtott tanácsadásnak, szolgáltatásnak. A jogszabályok időközbeni változása miatt előfordulhat, hogy egyes bejegyzések tartalma már nem felel meg a hatályos jognak, de igyekszünk folyamatosan naprakészen tartani tudásbázisát.

További tartalmak a témában

Nincs kapcsolódó tartalom.

Szeretnél az elsők között értesülni az újdonságokról?

Legyél Te is rendszeres adományozónk!

Már egyszeri támogatással is nagyon sokat segíthetsz, a havi 5000 forint rendszeres támogatás pedig nagyságrendileg teszi jobbá, kiszámíthatóbbá az Alapítvány mindennapi életét!
Havi
Clear

Legfrissebb híreink

Letölthető anyagaink

Az integrált gyermekvédelmi rendszer 10 alapelve

Ismerd meg az EU által kidolgozott integrált gyermkvédelmi rendszer 10 alapelvét, melyek mentén a Hintalovon Alapítvány is működik!

A verés tilos

Miért tilos a verés? – Beszéljünk a fenyítés káros hatásairól

Miért ártalmas a pofon, a fenékre csapás vagy a tasli ? Milyen más nevelési technikákat tudunk alkalmazni helyette? Segítünk!

mi értelme az online kérdőíveknek

Van értelme kitöltenem? Kérdőíves konzultációkról gyerekeknek

Mire jó egy online kérdőív? Tényleg számít, mit gondolnak a gyerekek? Honnan tudhatjuk, hogy nem élnek vissza vele?

Cikkajánló

×
×

Cart